.:Cumhuriyet Lisesi:.

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Tema Değişmiştir

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 Tema Değişmiştir Bir Cuma Kas. 30, 2007 11:35 am

hyro

hyro
Admin (Kurucu)
Admin (Kurucu)
Haberiniz ola...


_________________

Ne Mutlu, Türk'üm Diyene!
Kullanıcı profilini gör http://cumhuriyet.benimforum.biz

2 Geri: Tema Değişmiştir Bir Cuma Kas. 30, 2007 11:50 am

ya hyro güzel olmuş eline sağlıkta kırmızı rengini değitiremiyomusun yada hani avatarların üstündeki yıldızları çok kötü göze çarpıyo ama böle daha güzel olmuş eline sağlık


bide
hızlı cvp kutusu yaparsan sevinirim böyle çok zor oluyor Wink


_________________
spor(futbol-takım) birileri için bişey ifade etmiyo olabilir_ama benim için çok şey ifade ediyor (o yüzden herşeye bilip bilmeden atlamayın)

ve bişeyleri olduğu yerde bırakmayı öğrenin /!\
Kullanıcı profilini gör http://survivorcrayz.spaces.live.com/

3 Geri: Tema Değişmiştir Bir Cuma Kas. 30, 2007 7:27 pm

hyro

hyro
Admin (Kurucu)
Admin (Kurucu)
işte o biraz aşıyo beni, bu sistemde...


_________________

Ne Mutlu, Türk'üm Diyene!
Kullanıcı profilini gör http://cumhuriyet.benimforum.biz

4 Geri: Tema Değişmiştir Bir Çarş. Ara. 05, 2007 6:27 pm

hyro demiş ki:işte o biraz aşıyo beni, bu sistemde...

tmm o zaman gerek yok farao sağoll


_________________
spor(futbol-takım) birileri için bişey ifade etmiyo olabilir_ama benim için çok şey ifade ediyor (o yüzden herşeye bilip bilmeden atlamayın)

ve bişeyleri olduğu yerde bırakmayı öğrenin /!\
Kullanıcı profilini gör http://survivorcrayz.spaces.live.com/

5 Geri: Tema Değişmiştir Bir Perş. Ocak 31, 2008 3:49 pm

F=@=T=İ=H

F=@=T=İ=H
Admin Muavini
Admin Muavini
ya hyro abi ne zaman oyun falan yazan yer varya ne zaman değişcen

Kullanıcı profilini gör

6 Geri: Tema Değişmiştir Bir Salı Şub. 05, 2008 12:00 pm

é!!! gzL oLmuş..

Kullanıcı profilini gör

7 Geri: Tema Değişmiştir Bir Salı Şub. 05, 2008 1:28 pm

F=@=T=İ=H

F=@=T=İ=H
Admin Muavini
Admin Muavini
güzelmiş

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz